İçeriğe geç

181 Numara Kime Ait

181 neye bakar?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

Alo 181 ne için aranır?

Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)

181 ne için kullanılır?

Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen ihbar ve şikayetler telefon operatörleri tarafından İl Müdürlüğümüze hem telefonla SMS ile hem de sistem üzerinden anında bildirim yapılarak iletilmektedir. İhbar ve/veya şikayetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.

Alo 181 işe yarıyor mu?

ALO 181 HATTI Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi aktarımı yapılan hat, dönüşüm sürecinde yaşanan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesine ve çözüm aranmasına da olanak sağlıyor.

181 ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

181 niye arar?

Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?

Vatandaşlar ayrıca Alo 181’i arayarak tapu ve kadastro mevzuatı hakkında bilgi alabiliyor. 7/24 hizmet veren bu birim sayesinde Tapu Müdürlüğü’ndeki online randevu işlemleri telefonla gerçekleştiriliyor.

181 kime ait?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 181’i arayanlara cevap yok Saatlerce beklememe rağmen 181’i arayanlara cevap verilmedi.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 78 çalışanıyla 1 Ocak 2013 tarihinde faaliyete geçen Alo 181 çevre hattı, vatandaş ile Bakanlık arasında köprü vazifesi görerek, çevre sorunlarının kökenine inilmesini sağlıyor.

181 telefon kodu nerenin?

Internationale VorwahlenSNLändernameTelefonvorwahl180Rumänien40181Ruanda250182Ruanda250183Russische Föderation776 weitere Leitungen

181 ne zaman çalışıyor?

Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Alo 181 neyin numarası?

Alo 181 Çağrı Merkezi’ne Sıkça Sorulan Sorular – T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Şikayet etmek için hangi numarayı aramam lazım?

Uygulama bugün ALO 170 ile çözüm buldu. Bu yıl ALO 170 çağrısı.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na nasıl ulaşabilirim?

Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Cadde No:52 Çankaya/Ankara.0312 410 10 00.

181 24 saat açık mı?

ALO 181 Çağrı Merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir